Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/blogir/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  ارز ديجيتال ارز ديجيتال

آرموو

نگاهي به تفاوت ها و مزاياي بيت كوين و اتريوم

زماني كه پا به دنياي هيجان انگيز ارز هاي ديجيتال مي گذاريد،يك سؤال مهم ذهن شمارا درگير مي كند و آن هم اين سؤال است سرمايه گذاري در بيت كوين يا سرمايه گذاري در اتريوم منطقي تر است؟! بسياري از افراد بيت كوين و اتريوم را به اپل و ماكروسافت شباهت مي كنند، زيرا به لحاظ كارايي هر دو در يك سطح قرار دارند اما اهداف هر كدامشان متفاوت است. ساير ارز هاي ديجيتال به گونه اي شبيه به اتريوم و بيت كوين هستند، به طور مثال لايت كوين شبيه به اتريوم است و نئو NEO شبيه به بيت كوين.

 


مقايسه كلي  بيت كوين و اتريوم

 

زماني كه به عملكرد و كاركرد بيت كوين و اتريوم نگاه مي كنيد متوجه مي شويد كه اين دو با اهداف بسيار متفاوتي ساخته شده اند. با اين حال، وقتي به آمار بازار آنها نگاه مي كنيد ، تفاوت هاي كمي وجود دارد، ميزان سرمايه بازار بيت كوينb 147.3 دلار است در حالي كه سرمايه بازار اتريومb 84.2 است. در اين بخش نگاهي داريم به ويژگي هاي هر كدام از اين ارز هاي ديجيتال:

 


بيت كوين

بيت كوين در سال ۲۰۰۹ ساخته شد و به عنوان اولين ارز ديجيتال و اولين ارزي كه داراي فناوري پيچيده اي به نام بلاك چين بود شناخته مي شود.

بيت كوين با هدف حذف نظارت هاي دولتي و رفع دردسر هاي بانكي براي نگه داري پول به وجود آمده

براي نگه داري از ارز ديجيتال بيت كوين نياز به شخص ثالث و يا بانك وجود ندارد.

مورد استفاده براي معاملاتي مانند خريد كالا / خدمات يا دريافت پول

به راحتي مي توان آن را به پول نقد تبديل كرد

 

زمان انجام معاملات و مبادلات از بلاك چين بسيار سريع است

 


اتريوم

در سال ۲۰۱۵ ساخته شد

برنامه ريزي براي قرار داد هاي معاملات هوشمند

قراردادهاي هوشمند آن، نياز شخص ثالث را در بسياري از سيستمها، و نه فقط سيستمهاي مالي، برطرف مي كند

اتريوم بستر مناسبي را براي ساختن برنامه هاي با قرارداد هوشمند (معروف به (dApps فراهم مي كند.

اين برنامه يك زبان برنامه نويسي به نام Solity براي ساخت dApps فراهم مي كند

حجم معاملات در آن ۲.۴ ميليون دلار در هر ۲۴ ساعت است

مبادلات در اتريوم تنها چند ثانيه به طول مي انجامد

 

قراردادهاي هوشمند ابزاري غيرمتمركز است. در نبرد Ethereum  و Bitcoin ، اتريوم كسي بود كه قراردادهاي هوشمندي را به جهان معرفي كرد. با قراردادهاي هوشمند، مي توانيد شرايطي ايمن را براي مبادلات خود انجام دهيد.

 


بلاك چين

blockchain يك دفترچه عمومي توزيع شده است، مي توانيد يك صفحه گسترده اكسل را تصور كنيد كه در آن هر يك از بلوك ها داده هاي مربوط به معاملات را در بر مي گيرند و از يك ظرفيت ثابت و برابر برخوردار هستند. بلوك ها با استفاده از تكنيك هاي رمزنگاري اضافه مي شوند كه امكان هك كردن آن را به صفر مي رساند و بايد گفت هر چه تعداد بلوك ها بيشتر مي شود بلاك چين ايمن تر مي شود.

 


نتيجه گيري

بيت كوين و اتريوم اهداف بسيار متفاوتي با يكديگر دارند.

 


بيت كوين:

 

اين سرويس به عنوان يك فروشگاه شگفت انگيز و با ارزش است، همه سكه هاي بيت كوين از طريق كاربر با كاربر  مورد معامله قرار مي گيرند و هيچ شخص ثالثي حتي برآن نظارت نمي تواند بكند.

 


اتريوم:

هدف اتريوم اين است كه برنامه هاي غير متمركز قرارداد هوشمند را با استفاده از فناوري blockchain كه آفلاين نمي باشد و قابل تغيير نيست، ارائه و اجرا كنيد. اين برنامه براي ايجاد برنامه هاي كاربردي، يك سيستم عامل و زبان برنامه نويسي در اختيار كاربران قرار مي دهد.

 


نگاهي به تفاوت ها و مزاياي بيت كوين و اتريوم


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/1/19 ساعت: ۱۲ توسط:armoo :

آيا خريد و فروش با بيت كوين امكان پذير است؟

به نظر مي رسد كه بيت كوين محبوب تر از هميشه است، زيرا در سال ۲۰۲۰  هر هفته بيش از ۲ ميليون معاملات بيت كوين انجام مي شود. اكثر افراد بيت كوين را يك دارايي مي دانند كه مي توانند در زمان مناسب آنرا بفروشند و پول واقعي بگيرند اين در حالي است كه بيت كوين را نيز همانند پول هاي واقعي مي توان تبادل كرد و از آن استفاده كرد. ما درمورد مواردي صحبت نمي كنيم كه داراي ارزش معادل يك بيت كوين باشند، ما در مورد كالاها و خدماتي در زندگي واقعي صحبت مي كنيم كه اكنون مي توانيد با ارز ديجيتال بيت كوين آن ها را خريداري كنيد و يا از خدماتشان استفاده كنيد.

 

 

 

واقعيت اين است كه استفاده از بيت كوين براي تبادلات و پرداخت، مزاياي بسياري دارد. بعضي از آنها عبارتند از:

 


كاهش محسوس هزينه هاي جانبي

سرعت در معاملات

ايمني بيشتر

ناشناس ماندن نام و مشخصات ديگر

با توجه به همه اين موارد، در نهايت مي توانيم امروزه با استفاده از بيت كوين چه چيزي بخريم و از چه خدماتي استفاده كنيم:

 


۱)بازي هاي كامپيوتري

 

در طول تاريخ، صنعت بازي سازي هميشه از فناوري هاي جديد و پيشرفته بهره مند بوده است. بازي هاي واقعيت مجازي كه اواخر دهه ۸۰ و اوايل دهه ۹۰ طرفداران بازي هاي كامپيوتري را چند برابر كرد. بنابراين جاي تعجب نيست كه اين صنعت باعث ايجاد شركت هايي شود كه پرداخت با ارز هاي ديجيتال را قبول كند. معروف ترين نمونه استفاده از رمزنگاري در صنعت بازي بيلبورد “مكان Satoshi” است كه به كاربران امكان مي دهد مقدار كمي از پيكسل ها را در كوچكترين واحد بيت كوين بنام ساتوشي خريداري كنند. مثال مشهور ديگر BitQuest ، اولين سرور است كه پرداختهاي بيت كوين را مي پذيرد.

 


۲)سفر رفتن(از خريد بليت هواپيما تا رزرو هتل)

صنعت مسافرتي يكي از سريعترين بخشهاي تجاري در جهان است. وب سايت هاي عمده مانند CheapAir و Expedia پرداخت هاي بيت كوين را براي هتل ها، مسافر خانه ها مي پذيرند. CheapAir داراي سرور اختصاصي براي كاربران بيت كوين است. سال گذشته، شركت هاي هواپيمايي جايگزين مستقر در انگليس با شركت پرداخت ديجيتالي سوئيس، Utrust همكاري كردند تا نخستين وب سايتي را اجرا كنند كه به مردم امكان پرداخت هزينه هاي پروازهاي خود را با ارزهاي ديجيتالي بدهد.

 


۳)خريد ملك و زمين

 

به تازگي، تعدادي از املاكي ها شروع به پذيرش مستقيم پرداخت بيت كوين كردند. حتي شركت هاي املاك و مستغلات بيت كوين در خارج وجود دارند، مانندBitcoin Real Estate. اين وب سايت به مشتريان كمك مي كند تا خانه هاي خود را براي فروش بگذارند قيمتشان بر اساس بيت كوين باشد. طبق گزارش CNBC، اخيرا تقاضا براي پرداخت بيت كوين در صنعت املاك و مستغلات زياد شده است. به اين دليل است كه Millennials و Gen-Zers شروع به سرمايه گذاري پول خود در املاك و مستغلات مي كنند.

 


۴)خريد طلا و نقره

ده ها شركت وجود دارند كه فلزات نقره و طلا را در ازاي بيت كوين مي فروشند. شركت هاي موفقي همچون APMEX ، Gram Gold و JM Bullion كه هر روز بر تعدادشان افزوده مي شود.

 


كلام آخر:

 

با توجه به محبوبيت بي سابقه ارز هاي ديجيتال در چند سال اخير، شركت ها و برند هاي بسيار زيادي شروع به پذيرش بيت كوين در ازاي ارائه محصولات و خدماتشان شده اند. بسياري از صاحبين كسب و كار خريد و فروش با استفاده از بيت كوين را يك فرصت مناسب مي دانند تا بتوانند سرمايه گذاري كلان و بدون هزينه جانبي و هيچ دردسري در ارز هاي ديجيتال داشته باشند. در ۱۲ ماه گذشته، زنجيرهاي بزرگي مانند Starbucks ، Nordstrom و  Whole Foods نيز شروع به پذيرش پرداخت هاي ارز هاي ديجيتال كرده اند.

 


آيا خريد و فروش با بيت كوين امكان پذير است؟


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/1/10 ساعت: ۱۵ توسط:armoo :

توييتر، موشكي كه سوخت ارز ديجيتال را تأمين مي كند

كساني كه سال ها است در سرمايه گذاري بر ارز هاي ديجيتال فعاليت دارند مي دانند كه توييتر نقش بسيار مهمي در علاقه مند كردن افراد به ارز هاي ديجيتال داشته است. بسياري از محققان ارز ديجيتال با پيشبيني هايشان توانستند كاربران بسيار زيادي كه در توييتر فعاليت داشتند را به سرمايه گذاري در ارز هاي ديجيتال مجاب كنند. اين نوع از ماركتينگ براي ارز هاي ديجيتال را همانند ادبيات دوره ۱۷۷۴ و كتاب هاي گوته مقايسه كردند، زيرا در آن دوران جوانان پس خواندن رمان هاي گوته مانند نقش اصلي آن رفتار مي كردند و حتي اين موضوع بر نوع لباس پوشيدنشان تأثير داشت اما قضيه به اين موضوع ختم نشد زيرا افراد بسيار زيادي از اين داستان استفاده كردند و شروع به فروش وسايلي همچون بشقاب هاي و فنجان هاي چوبي اي كه در اين رمان گفته شده بود كردند و پول بسيار زيادي به جيب زدند. نكته مهم آن است نويسندگان مي توانند نقش اساسي را در روند بازاريابي يك محصول داشته باشند.

 


چرا توييتر؟

 

همانطور كه مي دانيم تنها شبكه اجتماعي كه هر فرد مي تواند راجع به مواضيع مختلف به گفتگو بپردازد شبكه اجتماعي توييتر است. افرادي كه در اين شبكه اجتماعي حضور دارند با افرادي كه در اينستاگرام و فيس بوك فعاليت دارند بسيار متفاوت هستند. افراد فعال در شبكه اجتماعي توييتر يا نويسنده هستند و يا خواننده هايي كه حوصله خواندن دارند. تمام تحليلگران معروف ارز هاي ديجيتال در توييتر فعاليت دارند و با نوشته هاي خود توانستند كاربران بسيار زيادي را به خود جلب كنند.

 


به پيشبيني هاي تحليلگران چقدر مي توان اطمينان كرد؟

 

تحليلگران معروف زيادي در توييتر فعاليت دارند كه پيش بيني هايشان به حقيقت تبديل شده است. اما بايد گفت طبق استراتژي از پيش تعيين شده اي گروه ها يا همان قبيله هاي مختلف ارز ديجيتال سعي بر تخريب يكديگر دارند به طور مثال تحليلگري كه در قبيله بيت كوين است با نوشته هايش سعي بر تخريب بيت كوين كش دارد. و يا قبيله اتريوم در حال جنگ با قبايل EOS ، Tron و Tezos است. ولد كاسته با “رهبري انديشه حقوقي” غير متا و ترولينگ خود، صورت مجرد توانسته است ريسك هاي بازار ديجيتال و آماري تقريبا دقيق درباره سقوط ارزشي و يا صعود آن ارائه دهد.

 


تحليل گران معروف ارز هاي ديجيتال در توييتر

 

جان مك آفي است كه با پش بيني هاي ديوانه كننده اي كه در توييتر خود منتشر ميكند بسيار شهرت پيدا كرده است او پيشبيني كرده بود كه در سال ۲۰۲۰ قيمت بيت كوين به پانصد هزار دلار خواهد رسيد اما همانطور كه مي دانيد در اويل سال ۲۰۲۰ سقوط بسيار غافل گير كننده اي به تمام ارز هاي ديجيتال وارد شد و قيمت بيت كوين را به كانال ۵۰۰۰ دلار رساند. بايد ديد كه آيا تا پايان سال و بعد از گذراندن هاوينگ كه در ارديبهشت اجرا مي شود آيا پيش بيني مك آفي درست از آب در مي آيد.

 


پاتا(pata) كه فعاليت هاي قديمش را با نام مستعار crypToBanger مي داد نيز يكي ديگر از تحليگران ارز ديجيتال در توييتر است او مدتي در توييتر معامله گر بدنامي بود. اما در حقيقت پاتو توانسته است با فرصت هاي فوق العاده خريد و سرمايه گذاري را به افراد نشان دهد.

 


نبراسكان گونه (NebraskanGoone) يكي از كار آفرينان ارز ديجيتال و از جمله تحليگران فعال در توييتر است. او اغلب نمودار هاي تحليلي بسيار جالبي را براي كابران به اشتراك مي گذارد.

 


 

FlibFlib با فعاليت مستمر در توييتر و كانال تلگرامي خود توانسته است توسط كابران محبوب شناخته شود و تحليل هايش بازده بسيار زيادي داشته باشد. او همچنين به عنوان جايزه هر هفته يكي از گزارشات كابران را در بازنشر مي كند.

 


كلام آخر:

 

اگر يكي از علاقه مندان ارز هاي ديجيتال هستيد توصيه مي كنيم اين توييت ها را جدي بگيريد اما تحليلگران مشهور اين صنعت را دنبال كنيد تا خدايي ناكرده ضرر آنچناني نبينيد. بايد گفت هيچكس نمي تواند پيشبيني دقيقي بر آينده ارز هاي ديجيتال داشته باشد و اين كاملا طبيعي است زيرا هنوز ماشين زمان ساخته نشده است.

 


توييتر، موشكي كه سوخت ارز ديجيتال را تأمين مي كند


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/12/27 ساعت: ۱۹ توسط:armoo :

۶ سؤال از اريك فينمن، ميليونر نوجوان بيت كوين

هر هفته كمپاني metal pay از كاربران خود مي خواهد از يك شخص معروف در زمينه ارز هاي ديجيتال سؤالاتي بپرسند، مديران اين كمپاني با حذف بخش سؤالات شخصي، مهمترين سؤالات را انتخاب مي كنند تا از آن فرد بپرسند و جواب آن را در قالب مقاله براي افراد علاقه مند به ارز هاي ديجيتال منتشر مي كنند. در اين مقاله از آرموو  نگاهي داريم به سؤالاتي كه اين كمپاني از اريك فينمن، كارآفرين و سرمايه گذار ۲۱ ساله مستقر در واشنگتن داشته است. اريك با سرمايه گذاري ۱۰۰۰ دلاري در بيت كوين در سال ۲۰۱۱ ، اولين قدم خود را به سمت ارز هاي ديجيتال برداشت. او در سن ۱۸ سالگي به جوانترين ميليونر Bitcoin در جهان تبديل شد و به عنوان نوجوان تأثيرگذار مجله TIME شناخته شد.

 


۱)سخت ترين چالشي كه در صنعت ارز ديجيتال با آن رو به رو بوده ايد چيست؟

من در دنياي فناوري با افراد خلاق زيادي آشنا شده ام. متأسفانه، هنوز يك سري از سرمايه گذاران قديمي بسيار برجسته وجود دارد كه در برابر تغيير مقاومت دارند. در ارز هاي رمز نگاري شده مي بينيد كه افرادي در روشهاي قديمي خود گير كرده اند و از سازگاري با روش هاي جديد و استفاده از تكنولوژي هاي روز خود داري مي كنند. شما مي توانيد تمام تلاش خود را بكنيد تا مردم از عقايد عقب مانده خود دور شوند، اما اغلب آنها مسير قبلي خود را پيش مي گيرند. اين افراد باعث آسيب در روند ارز هاي ديجيتال مي شوند و چالش هاي زيادي را ايجاد مي كنند با وجود اين، من اطمينان دارم كه خلاق ترين افراد در پايان پيروز خواهند شد.

 


۲)جالب ترين مكاني كه تاكنون بازديد كرده ايد چيست و چرا؟

 

در سرتاسر جهان مكان هاي زيباي زيادي از مناطق روستايي تا شهري وجود دارد، اما يكي از مكانهايي كه در ذهنم ماندگار شده است سنگاپور است. در سنگاپور همه مردم به فكر آينده هستند و مي خواهند از ابزار هايي استفاده كنند كه مسير رو به پيشرفتي داشته باشد، برايم جالب بود ديدن افرادي كه به ارز هاي ديجيتال علاقه زيادي داشتند و متمايل به سرمايه گذاري در آن بودند.

 


۳)گنجايش در صنعت بلاك چين براي شما چه معنايي دارد؟

 

از ابتدا، ارز هاي ديجيتال افرادي كه سرمايه گذاري زيادي مي كنند در بخش افراد تازه وارد را از دور خارج كنند تا خودشان در اولويت باشند. هر چه ميزان گنجايش در بلاك چين دستخوش تغيير شود افراد بيشتري وارد اين صنعت مي شوند و سرمايه گذاري تنها به تعداد محدودي از افراد خلاصه نخواهد شد.

 


۴) اگر قرار بود امروز با ۵ ميليون دلار دارايي بازنشسته شويد، براي آينده خود چه مي كرديد؟

 

اگه بخوام صادق باشم بايد بگويم برايم خيلي خسته كننده است. نمي دانم شايد ورزش اسكي روي آب را انتخاب كنم يا موسيقي گوش كنم. در هر صورت دنياي ارز هاي ديجيتال مي تواند دنيا را در آينده تغيير دهد و من مي خواهم سرمايه گذاري در آن را ادامه دهم.

 


۵)دوست داشتيد در چه شغلي مشغول به كار باشيد؟

 

من دوست دارم وقت خود را براي شروع يك بنياد خيريه چند منظوره اختصاص دهم كه به افراد نيازمند كمك مي كند. و اكنون با همكاري ناسا بخشي از ثروتم را به robotic exo-skeleton اختصاص داده ام تا در مورد ربات هاي اسكلتي كه به ناتوانان جسمي كمك بزرگي مي كند تحقيقات و عمليات لازمه را انجام دهند.

 


۶)به نظر شما بزرگترين پيشرفت بلاك چين در سال ۲۰۲۰ چه خواهد بود؟

 

به نظر مي رسد  كه ويروس كرونا امسال بلاك چين را نيز تحت تأثير خود قرار دهد. ما در حال تجربه جديدي هستيم، اما به نظر من اين محاكمه جديد براي دنياي ارز هاي رمز نگاري شده است. من انتظار دارم كه تكنولوژي و كاربران در نهايت قوي تر از هميشه ظاهر شوند. در نهايت اميدوارم ساتوشي ناكاموتو(بنيان گذار ناشناس بيت كوين) از اين ويروس خطر ناك جان سالم به در برد.

 


منبع:۶ سؤال از اريك فينمن، ميليونر نوجوان بيت كوين


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/12/26 ساعت: ۱۶ توسط:armoo :

چه آينده اي در انتظار ارز هاي ديجيتال است؟

دغدغه تمام سرمايه گذاران بيت كوين اين است آيا قيمت بيت كوين در سال ۲۰۲۰ همانطور كه پيش بيني شده است افزايش خواهد يافت يا خير؟ طي چند روز گذشته با كاهش نا به هنگام و شوكه كننده بيت كوين و ورود آن به كانال ۵ هزار دلار اكثر سرمايه گذاران را دچار ترديد در باب افزايش قيمت بيت كوين و سابر ارز هاي ديجيتال كرده است. هيچكس نمي تواند پيش بيني دقيقي راجع به ارز ها ديجيتال داشته باشد اما بنا به گفته علمي و بنا به تجربه محققان عملكرد بلاك چين در يك دهه اخير تغييرات زيادي را خواهد كرد. افزايش سختي استخراج كه بر روند استخراج بيت كوين را بسيار كند تأثر بسيار زيادي مي گذارد از عواملي كه به طور حتم قيمت بيت كوين را افزايش خواهد داد.

 


تغييرات بلاك چين در سال ۲۰۲۰

 

به طور خلاصه بايد گفت طي يك دهه آينده ما شاهد بلاك چيني هستيم كه مقياس پذيرتر باشد و ويژگي حريم شخصي بيشتري دارد. با پيشرفت تكنولوژي در چند سال آينده مردم ارز هاي ديجيتال را بيشتر استفاده خواهند كرد و پلتفرمي كه داراي حريم شخصي و ايمني بيشتر باشد از اهميت بالايي بر خوردار است، به همين خاطر ممكن است در سال هاي آينده بانك هاي دولتي و مؤسسات وارد بازار ارز هاي ديجيتال شوند.

 


مقياس پذيري و حريم خصوصي

در سال ۲۰۲۰، بسياري از محققان معتقدند كه دو راه حل براي پيشرفت لايه ها به وجود خواهد آمد يا زنجيره هاي جديدي ظاهر مي شوند كه توان معامله را با چندين مرتبه افزايش مي دهد. هنگامي كه بلاك چين با چندين دستورالعمل مقياس پذيري بيشتري پيدا كند، مي بينيم كه برنامه هاي جديد براي ارز هاي ديجيتال به وجود مي ايد كه موجب توسعه هر چه بيشتر ارز هاي ديجيتال مي شود. بلاك چين به طور بايد روند ايمني سازي و حريم خصوصي را بيشتر تقوت كند تا كاربران با اطمينان بيشتري دارايي خود را در آن مبادله كنند.

 


به گفته برايان آرمسترانگ در سال ۲۰۲۰ اتفاق زيادي در ارز هاي ديجيتال رخ خواهد داد كه قابل توجه ترين پيش بيني هاي وي شامل موارد زير است:

 


۱)استفاده از پهن باند جايگزين مودم هاي ۵۶k ، يك راه حل مقياس پذير براي پشتيباني از روش هاي جديد ارز هاي رمز نكاري شده است كه تا سال ۲۰۳۰ حدود يك ميليارد كاربر را مي تواند جذب كند.

 


۲)يكي از شبكه هاي غالب، يك راه حل حفظ حريم خصوصي را جايگزين خواهد كرد، و فرايند فعلي تكميل معامله را با تكنولوژي بيشتري ارائه خواهد داد، دقيقاً مانند HTTPS كه HTTP را براي مرور اينترنت و ارتباطات ضروري كرده است.

 


۳)شركت هاي(استارت آپ ها) نوپا عواملي هستند كه در زمينه ارز هاي ديجيتال با پيشرفت زيادي رو به رو خواهند شد و دستاورد هاي بسياري را به همراه خوهند داشت.

 


 

۴)صرافي هاي غير متمركز dApps و حتي DEX به كاربران اجازه مي دهد تا بطور مستقيم از كيف پول هاي خود تراكنش هاي شان را انجام دهند و اين مورد مي تواند اطمينان كاربران را بيشتر كند. روند رو به رشد اين نوع صرافي هاي غير متمركز در آينده بيشتر خواهد بود.

 


منبع:چه آينده اي در انتظار ارز هاي ديجيتال است؟


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/12/25 ساعت: ۱۴ توسط:armoo :

تحليل بازار با استفاده از تقاطع طلايي

تقاطع طلايي golden cross الگوي نمودار هاي شمعي است كه به معناي يك سيگنال صعودي مي باشد كه در آن يك ميانگين متحرك نسبتاً كوتاه مدت از يك ميانگين متحرك بلند مدت عبور مي كند. هنگامي كه تقاطع طلايي رخ مي دهد تحليل گران نويد افزايش قيمت ناگهاني را به سرمايه گذاران مي دهند. تقاطع طلايي يك الگوي نمودار فني است كه نشان دهنده پتانسيل معامله گري يك مجموعه بزرگ است. اين تقاطع در نمودار ظاهر مي شود كه ميانگين حركت كوتاه مدت سهام از ميانگين دراز مدت حركت خود عبور كند. تقاطع طلايي را مي توان با تقاطع مرگ در تضاد قرار داد زيرا تقاطع مرگ نشان دهنده روند نزولي در نمودارهاي سرمايه گذاري است.

 


تقاطع طلايي نشان دهنده چيست؟

سه مرحله تا رسيدن به تقاطع طلايي وجود دارد. مرحله اول مستلزم آن است كه روند نزولي در نهايت با فروپاشي فروش پايين مي رود. در مرحله دوم، ميانگين متحرك كوتاهتر يك تقاطع را از طريق ميانگين متحرك بزرگتر تشكيل مي دهد تا  دو خط نمودار در يك نقطه يكيديگر را بشكنند و روند معكوس ايجاد شود. مرحله آخر ادامه صعود و روند رو به افزايش قيمت ها است. متداول ترين ميانگين حركت در حالت ميانگين ۵۰ و ۲۰۰ دوره حركت است كه مي تواند بين يك روز يا يك هفته و يا بيشتر به وجود آيد.

 


مزاياي اطلاع از تقاطع طلايي در بهبود روند معامله گري:

هنگام نوسانات بازار، شما را متوجه روند صعودي و يا نزولي مي كند

درك درست از روند معاملاتي كه در حال انجام است

تحليل به موقع و عملكرد سريع پس از مشاهده نمودار

 

تعيين استراتژي رو به رشد براي معامله هاي پيش رو

 


محدوديت ها و معايب تقاطع طلايي

همه شاخص ها  معايبي دارند و هيچ شاخصي قادر به پيش بيني آينده نيست. بسياري از اوقات، يك تقاطع طلايي مشاهده شده سيگنال نادرست توليد مي كند و يك معامله گر مي تواند خود را در مشكل بزرگي بياندازد. بهتر است قبل از هر تصميمي با مشاوران سرمايه گذاري تماس بگيريد و بعد دست به اقدامات لازمه بزنيد.

 


تعريف تقاطع مرگ death cross

 

برعكس يك حركت متقاطع متوسط ​​حركت نزولي مشابه تقاطع مرگ را تشكيل مي دهد و به نظر مي رسد كه نشان دهنده ركود در بازار است. تقاطع مرگ زماني اتفاق مي افتد كه ميانگين روند كوتاه مدت پايين مي رود و از ميانگين بلند مدت عبور مي كند، و اساساً در جهت مخالف تقاطع طلايي قرار مي گيرد. تقاطع مرگ ركود اقتصادي در ۱۹۲۹ ، ۱۹۳۸ ، ۱۹۷۴ و ۲۰۰۸ را نشان داده بود.

 


منبع:تحليل بازار با استفاده از تقاطع طلايي


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/12/21 ساعت: ۱۴ توسط:armoo :

سختي استخراج بيت كوين ۶.۸ درصد افزايش پيدا كرد

افزايش سختي استخراج بيت كوين به چه معنا است؟ افزايش سختي استخراج بدين معنا است كه دستگاه هاي استخراج براي حل معادله هر بلاك زمان بيشتري را در نظر مي گيرند و مراحل استخراج را هر دو هفته مجددا تكرار مي كنند. اين بدان معناست كه هرچه معدنكاران بيشتري به ميزان هش شبكه اضافه مي كنند، سختي PoW افزايش مي يابد و پيدا كردن سكه براي بلاك جديد مشكل تر مي شود. سختي استخراج باعث كاهش پاداش استخراج و كاهش سودهي به معدنكاران يا همان استخراج كنندگان مي شود.

 


ارتباط نرخ هش با افزايش سختي استخراج

 

نرخ هش را به عنوان سرعتي كه يك دستگاه استخراج در حل معادلات بلوك ها دارد تعريف كرد. دستگاه هاي استخراج بايد هزاران يا ميليون ها حدس را در هر ثانيه براي يافتن پاسخ مناسب و حل معادله بيان كنند. با توجه به اينكه يافتن عدد  Nonce يك بازي شانسي است، احتمال رسيدن به نرخ هش بسيار كم است. نرخ هش بيت كوين در حال حاضر ۱۲۱،۶۳۷،۶۶۶ هش تورا است. با افزايش نرخ هش رسيدن به پاداش يا همان سكه براي هر استخراج كننده سريع تر مي شود. اما با تنظيم سختي استخراج در شبكه با سخت‌تر كردن اين فرايند به ماينرها كمك مي‌كند كه حل معادلات بلاك و پاداش استخراج روي همان زمان قبلي يعني حدود ۱۰ دقيقه باقي بماند.

 


افزايش سختي استخراج چه پيامدي دارد؟

افزايش سختي استخراج مي تواند نشانه مثبتي براي سرمايه گذاران باشد. زيرا اين افزايش باعث مي شود توليد بيت كوين با كاهش رو به رو شده و قيمت هر بيت كوين به مقدار بسيار زيادي بالا رود. بسياري از محققان با پيشبيني قيمت روز افزون بيت كوين در سال هاي آينده فروش اين ارز ديجيتال در حال حاضر را يك حماقت مي دانند.

 


 

اگرچه معدن به عنوان يك سرمايه گذاري پر سود است كه معدنكارهاي قديمي را بيشتر به سود مي رساند و معدنكارهاي تازه وارد را از كمتر، اما باز هم با اين پيشبيني هاي انجام شده انگيزه بيشتري براي استخراج كنندگان ايجاد مي كند، حتي اگر ميزان پاداش كمتر باشد اما ارزش بيشتري دارند.

 


منبع:سختي استخراج بيت كوين ۶.۸ درصد افزايش پيدا كرد


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/12/21 ساعت: ۱۴ توسط:armoo :

۵ روش براي كسب در آمد از ارزهاي ديجيتال

ممكن است در ابتدا سرمايه گذاري كسب درآمد با ارز هاي ديجيتال ترسناك به نظر برسد، با اين وجود روش هاي مناسبي وجود دارد كه از طريق آن مي توان از رونق ارز هاي ديجيتال سود برد. بازار ارز هاي ديجيتال در حال رونق گرفتن گرچه گاهي با نوساناتي روبه رو شده اما در سرمايه گذاري طولاني مدت هميشه پر سود بوده است.

 


اين بازار مكاني است كه تنها در نيمي از ثانيه مي تواند افرد را ثروتمند و يا ورشكسته كند. كسب درآمد با ارز ديجيتال در ابتدا بسيار ترسناك به نظر مي رسد  به خصوص اكنون كه بيشتر از هميشه دولت ها و كل صنايع در اين بازار مشاركت مي كنند. با اين حال، روش هاي مناسبي وجود دارد كه از طريق آن مي توان از رونق ارز هاي ديجيتال سود برد.

 


۱)تجارت ارز ديجيتال به صورت مستقيم

 

تجارت ارز  ديجيتال در حقيقت راهي مطمئن براي به دست آوردن مقدار قابل توجهي پول با حداقل تلاش است. بايد در نظر داشت كه اين مقدار اين تجارت ميزان ريسك پذيري بالايي را مي طلبد و افرادي كه وارد آن مي شوند بايد از قبل با خطر پذيري و نوسانات اين بازار آشنايي داشته باشند. اما نكته اصلي خريد ارزهاي رمزپايه زماني است كه قيمتها پايين آمده و آن را به فروش مي رسانند كه قيمتها را در اوج خود نگه دارند. به همين دليل است كه صرف مقدار زيادي از وقت و انرژي براي يادگيري نحوه تجارت و برخي از اطلاعات مهم براي دستيابي به يك استراتژي تجاري موفق ارز ديجيتال بسيار مهم است.

 


۲)استخراج ارز ديجيتال

 

بيشتر سرمايه گذاران معدن را به عنوان بارش سكه از آسمان مي دانند. تبديل شدن به يك معدنچي(استخراج كننده) ارز ديجيتال بدين معني است كه شما مجموعه اي پيچيده از معادلات رياضي را به وسيله دستگاه حل و سپس آن را به شبكه blockchain اضافه مي كنيد. بنابراين، به راحتي مي توان گفت كه استخراج بيت كوين براي بسياري از سرمايه گذاران جذابيت بيشتري دارد، زيرا پاداش كار خود را پس از انجام مراحل كه در بالا ذكر شد به صورت مستقيم به دست مي آورند. بايد گفت مرحله استخراج با دستگاه يا بدون دستگاه نيازمند استراتژي اي است تا شما را زودتر به سوددهي برساند. اگر تازه وارد هستيد شما هنوز هم مي توانيد به استخرهاي استخراج بيت كوين بپيونديد تا تلاشهاي استخراج بيت كوين خود را براي پتانسيل درآمدزايي خود به حداكثر برسانيد.

 


۳)پرداخت ارز ديجيتال در ازاي خريد كالا يا خدمات(اگر شما يك تاجر هستيد)

 

اگر يك تاجر هستيد، مي توانيد در ازاي سكه هاي ارز ديجيتال، محصولات يا خدمات بفروشيد. برخي از صنايع مانند تجارت الكترونيكي يا حتي دارندگان مشاغل كوچك مي توانند از اين روش براي بدست آوردن ارز ديجيتال كمك بگيرند. همچنين سكه هاي رمزپايه به طور خودكار به كيف پول ديجيتالي اين افراد منتقل مي شود. Bitpay يكي از بزرگترين ارائه دهندگان پرداخت رمزنگاري است كه به كاربران خود امكان ارسال و دريافت پرداخت هاي جهاني، مديريت دارايي هاي ديجيتال را با كيف پول BitPay و تبديل دارايي هاي ديجيتال به دلار را مي دهد.

 


۴)براي شركت هاي ارز ديجيتال كار كنيد

اگر يك محتوا نويس، بازارياب ديجيتال، طراح وب، مدير محصول و موارد ديگر باشيد مي توانيد با ارائه خدمات خود به اين شركت ها در به عوان دستمزد ارز ديجيتال دريافت كنيد. با مراجعه به Coinbaseand  Binance كه برخي از معروف ترين شركت هاي جهاني ارز هاي ديجيتال هستند مي توانيد از فرصت هاي شغلي اطلاع پيدا كنيد.

 


۵)توليد محتوا در زمينه ارز ديجيتال

 

با توجه به محبوبيت ارز هاي ديجيتال تمام شركت ها و كمپاني هاي مختلف به دنبال افرادي هستند كه متن هاي فوق العاده براي آنان بنويسند. اين نوع از محتوا بايد بسيار خلاقانه و به روز باشند تا مورد توجه كاربران قرار گيرند. افراد محتوا نويس مي توانن در ازاي هر كلمه ي خلاقانه شان ارز ديجيتال دريافت كنند و وارد بازار بورس ارز هاي ديجيتال شوند.

 


منبع:۵ روش براي كسب در آمد از ارزهاي ديجيتال


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/12/20 ساعت: ۱۴ توسط:armoo :

قيمت بيت كوين با كاهش ۱۰ درصدي رو به رو شد

قيمت بيت كوين و ساير ارز هاي ديجيتال با افت قيمت نفت به صورت محسوسي كاهش پيدا كردند. علاوه بر اين، بيت كوين به دليل يك كلاهبرداري كه توسط شركت ارائه دهنده كيف پول PlusToken انجام شداين روند رو به كاهش را تشديد كرد.

 


يكي از دلايل اين كاهش را نيز مي توان به بيماري ويروسي كرونا نسبت داد. زيرا اين بيماري كه به اكثر كشور هاي جهان منتقل شده است توانسته شاخص بورس را در كل جهان با كاهش رو به رو كند كه همين امر تأثير مستقيمي بر روند نزولي ارز هاي ديجيتال داشته است.

 


كلاهبرداري كيف پول Plus Token

شركت ارائه دهنده‌ي خدمات كيف پول ارز ديجيتال كره‌اي با نام PlusToken به همراه تمام سكه هاي كاربرانش ناپديد شده است. اين شركت كه سوددهي هاي كلاني را براي كاربران خود در نظر گرفته بود و از اين رو وسوسه سرمايه گذاران زيادي را به خود جلب كرده بود به يك باره ناپديد شده است و ضرر مالي بسيار بزرگي را به كاربرانش وارد كرده است.

 


ارز هاي ديجيتال چه ميزان كاهش پيدا كردند؟

 

قيمت بيت كوين طي ۲۴ ساعت با ۹.۳۲٪ كاهش، اتريوم ۱۰.۴۸٪ از دست داد، Litecoin با ۱۴.۴۱٪ كاهش، XRP با ۹.۹۵٪ كاهش رو به رو شدند. نكته قابل توجه  اين است كه قيمت بيت كوين در كمتر از ۴۵ دقيقه با كاهش بسيار چشم گيري رو به رو شد. كاهش ارزشي ارز هاي ديجيتال توسط معامله گران پيش بيني شده بود، زيرا تحليلگران احتمال يك وضعيت نزولي نا پايدار را پيش بيني كرده بودند.

 


علت كاهش قيمت نفت چيست؟

 

عربستان سعودي قيمت هاي نفت خام را كاهش داده و بشكه هاي نفتي خود را براي بازار جهاني به قيمتي ارزان تر مي فروشد. در نتيجه ، استاندارد بين المللي نفت خام برنت نزديك به ۳۱٪ تا ۳۱.۰۲ دلار در هر بشكه سقوط كرده است. بهاي نفت خام حدود ۵۰ درصد كاهش يافته است كه بزرگترين سقوط از ماه فوريه سال ۲۰۱۶ است.

 


نكته مهم:

براي كساني كه افق سرمايه گذاري طولاني مدت دارند، بيت كوين با كاهش ارزشي ناپايداري رو به رو است كه به مرور اين روند تغيير خواهد كرد. بي ثباتي ناشي از شوك هاي كلان مالي به زودي از بين خواهند رفت و قيمت بيت كوين با افزايش رو به رو خواهد شد. سرمايه گذاري هاي بلند مدت در آينده ارز هاي ديجيتالي و بخش اصلي آن يعني بيت كوين يك استراتژي برنده خواهد بود.

 


 

طبق گفته CoinMarketCap ، ارزش كل رمزپايه هاي جهان در شنبه شب حدود ۲۵۱.۵ ميليارد دلار بود و بيست و چهار ساعت بعد ۲۶.۴۳ ميليارد دلار كاهش يافت.

 


منبع:قيمت بيت كوين با كاهش ۱۰ درصدي رو به رو شد


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/12/20 ساعت: ۱۱ توسط:armoo :

نحوه تأمين امنيت كيف پول بيت كوين

از زماني كه بيت كوين ها پس از استخراج وارد كيف پول شخصي مان مي شوند، نگراني هايي از بابت ايمني بودن كيف پول برايمان به وجود مي آيد. درست همانند يك كيف پول معمولي، شما بايد از كيف پول بيت كوين محافظت كنيد زيرا فراهم نكردن ايمني لازم براي كيف پول مي تواند به ضررتان تمام شود و دارايي تان در چند دقيقه نابود شود. شايد محافظت از يك كيف پول مجازي كمي دشوار به نظر برسد، اما اگر به درستي انجام شود قطعاً مي تواند اطمينان خاطر شما را بيشتر كند. در اين بخش از مقالات آرموو نگاهي داريم ۷ روش كه مي تواند به شما در زمينه تأمين كيف پول بيت كوين كمك كند.

 


۱)بيت كوين هاي خود را محدود به يك كيف پول نكنيد!

 

براي اينكه اين موضوع را بهتر درك كنيد به اين مثال دقت كنيد: تصور كنيد يك روز بسيار زيبا زماني كه دستگاه تان تعدادي ساتوشي استخراج كرده و شما پس از مدت ها يك صرافي معتبر پيدا كرده ايد تا تعداد زيادي از سكه هايتان را كه در كيف پول خود قرار داده ايد، به يك باره متوجه مي شويد كه رمز كيف پولتان را گم كرده ايد و يا با يك حمله سايبري كيف پولتان هك شده است. اميدواريم هيچوقت اين موارد دردناك برايتان به وجود نيايد اما به نپر منطقي است كه در قدم اول دو يا سه كيف پول براي خود درست كنيد و هميشه سكه هاي خود را بين آن ها تقسيم كنيد تا در صورت بروز اتفاق براي هر كدام از كيف پول هايتان ضرر بزرگي گريبان شما را نگيرد. بنابراين توصيه مي شود فقط چند سكه را در تلفن يا رايانه خود ذخيره كنيد كه اين هزينه خرج روزانه شما خواهد بود. بقيه بايد در مكان ديگري ايمن تر نگه داشته شوند.

 


۲)كيف پول آنلاين

 

اين يك كيف پول مبتني بر وب است كه رمز بيت كوين شما را بصورت آنلاين ذخيره مي كند. اين بدان معني است كه سكه هاي شما توسط شخصي غير از شما كنترل مي شود. علاوه بر اين، مي تواند قدرت بزرگي را در اختيار سازماني قرار دهد كه كيف پول آنلاين شما را اداره مي كند، زيرا آنها داراي رمز خصوصي كيف پول شما هستند. از طرف ديگر، داشتن كيف پول مبتني بر وب (آنلاين) براي زماني كه مي خواهيد به بيت كوين هاي خود در هر مكاني و در هر زمان دسترسي داشته باشيد، بسيار خوب است. در اينجا چند سايت مي توانيد كيف پول آنلاين براي خود بسازيد: Blockchain  Coinbase   Strongcoinاز ميان اين سه مورد، Strongcoin تنها موردي است كه به شما اين امكان را مي دهد كليدهاي خصوصي خود را قبل از ارسال آنلاين رمزگذاري كنيد، و در واقع امنيت بيشتري را نسبت به رقباي خود ارائه مي دهد.

 


۳)كيف پول را خودتان رمز نگاري كنيد

يك روش اساسي و در عين حال مهم براي محافظت از سكه هاي شما رمزگذاري كيف پول است. رمزگذاري به معناي تنظيم رمزعبور بسيار قوي (حداقل ۱۶ حرف) با حروف بزرگ، علائم نگارشي، اعداد و غيره است. همين امر مي تواند در برابر بسياري حملات سايبري از كيف پول شما محافظت كند تا ايمني كيف پولتان بيشتر شود.  قرار دادن رمز بسيار قوي با محدوديت هايي نيز رو به رو است

 


هكرها مي توانند از يك نرم افزار براي وارد كردن رمز عبور شما استفاده كنند. از اين رو حتي اگر يك رمز فوق العاده قوي نيز داشته باشيد، باز هم امكان هك شدن شما وجود دارد.

 

اگر گذرواژه خود را فراموش كرديد، امكان بازگردادن آن برايتان دشوار مي شود زيرا رمزي كه انتخاب مي كنيد سخت و پيچيده است.

 


نكاتي در مورد به خاطر سپردن رمز ورود

آن را روي كاغذ بنويسيد و آن را در مكان هايي كه گرانترين و با ارزش ترين وسابل خود را مي گذاريد قرار دهيد و سعي كنيد كسي از اين رمز آگاهي نداشته باشد.

 

سعي كنيد از اعداد و كلماتي استفاده كنيد كه حفظ و يا درك كردن آن توسط ديگران دشوار است اما برا خود شما داراي معني و مفهوم خاصي است.

 


۴)اطلاعات رمز خود را پس ساختن، كپي و در مكان هاي ايمن ذخيره كنيد

 

اين امر باعث مي شود كه اگر مواردي همچون (خرابي رايانه، دزديده شدن تلفن، فراموشي رمز عبور و غيره) رخ دهد امكان بازيابي كيف پول شما وجود داشته باشد. به ياد داشته باشيد كه نسخه پشتيباني(back up) كيف پول يك امر ضروري است و در قدم اول ساخت كيف پول بايد به طور حتم آن را رعايت كنيد.

 


از كجا بايد نسخه پشتيبان  back up تهيه كنم؟

چندين مكان امن براي ذخيره نسخه پشتيبان خود داشته باشيد. اما چرا؟ زيرا اگر فراموش كنيد اين نسخه را كجا كپي كرده ايد امكان از دست رفتن سكه هاي شما بيشتر مي شود.

 


 

به عنوان مثال ، مي توانيد از USB ، CD ، هارد ديسك ، كاغذ و غيره استفاده كنيد و سپس اين موارد را در مكان امن قرار دهيد. اين نكته مهم را بدانيد كه پس از استخراج هر سكه جديد نسخه پشتيبان خود را به روز كنيد!

 


۵)نرم افزار بيت كوين خود را مداوما به روز رساني كنيد

اگر شما  نرم افزار BTC خود را  به روز رساني نكنيد، ممكن است مستعد سرقت و هك شدن باشد. بنابراين، به نفع شماست كه آن را  مداوما به روز رساني كنيد.

 


۶)كيف پول خود را آفلاين كنيد

 

يكي از بهترين راه هايي كه مي توانيد از كيف پول خود محافظت كنيد اين است كه آن را در مكاني ذخيره كنيد كه به اينترنت وصل نشود اما چرا؟ زيرا تنها راه هك شدن كيف پول از طريق اينترنت است و اگر شما از كيف پول هاي سرد و آفلاين استفاده كنيد مي توانيد كيف پول خود را ايمن تر نگه داريد.

 


۷)كيف پول كاغذي

 

كيف پول كاغذي نيز يكي از كيف پول هاي سرد و آفلاين است كه مي تواند در جهت ايمن تر شدن سكه هاي استخراج شده كمك كند. براي ساخت كيف پول هاي كاغذي شما تصويري از ۲ كد QR دريافت مي كنيد يك كد آدرس عمومي است كه مي توانيد BTC را دريافت كنيد، ديگري يك رمز عبور خصوصي است كه مي تواند براي مبادله BTC از آن آدرس استفاده كنيد.

 


منبع:نحوه تأمين امنيت كيف پول بيت كوين


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/12/19 ساعت: ۱۱ توسط:armoo :

۹ فرصت شغلي حوزه بلاك چين در سال۲۰۲۰

لازم نيست شما مهندس و يا برنامه نويس باشيد تا بتوانيد وارد مشاغل مربوط به حوزه بلاك چين شويد. بلاك چين چند سالي است كه به يكي از محبوب ترين زمينه هاي كاري تبديل شده است. در اين بخش از مقالات آرموو نگاهي داريم به ۹ شغل مربوط به حوزه بلاك چين در سال ۲۰۲۰.

 


۱)مدير محصول

اين افراد تمام جنبه هاي طراحي و توسعه برنامه هاي كاربردي blockchain را در چندين تيم هدايت مي كنند، و اطمينان مي كنند محصولات به موقع تحويل داده شوند. تجربه برنامه نويسي عموماً مورد نياز حرفه هاي مربوط به اين شغل نيست، اما دانش به زبان هاي برنامه نويسي براي اين شغل مفيد است. تجارب لازمه در مورد جدول زماني و مديريت بودجه پروژه از لزومات اين شغل است. افرادي كه در اين شغل فعال هستند حداقل داراي مدرك ليسانس يك رشته مرتبط با فناوري يا مديريت دارند.

 


دامنه حقوقي اين شغل ۸۵ هزار دلار تا ۱۳۰ هزار دلار است.

 


۲)تحليل گر ريسك

تضمين رعايت مقررات ايالتي و فدرال، شغل روزانه يك تحليلگر ريسك است. ميزان تحصيلات مورد نياز اين شغل كاملاً به ويژگي هاي فرد بستگي دارد، اما تحليلگران ريسك كه علاقه مند به مشاغل در blockchain هستند، بايد در مورد فناوري و زبان هاي ويژه برنامه نويسي كه براي ساخت برنامه هاي blockchain استفاده مي شوند، درك كافي داشته باشند.

 


 

دامنه حقوقي اين شغل ۸۵ هزار دلار تا ۱۰۵ هزار دلار است.

 


۳)مدير روابط عمومي

 

در درجه اول نقش ارتباطات رسانه اي، يك مدير روابط تحليلگر در يك شركت blockchain به موقعيت شركت و فناوري آن در صنعت گسترده شركت كمك مي كند. اين شخص وظيفه دارد اطمينان حاصل كند كه تحليلگران صنعت از فن آوري كارفرماي خود آگاه هستند و آن را گزينه اي مناسب و مثبت براي مشتريان خود مي دانند. افراد موفق در رسانه ها، روابط عمومي يا روزنامه نگاري بهترين گزينه براي اين شغل هستند.

 


دامنه حقوقي اين شغل ۵۰ هزار دلار تا ۱۲۵ هزار دلار است.

 


۴)مهندس نرم افزار

هر شركتي كه در زمينه blockchain سرمايه گذاري مي كند، نياز به مهندسين نرم افزار دارد. اين شغل بيشترين تقاضاي استخدام در بين همه شركت هاي فعال در زمينه بلاك چين است. وظايف خاص با توجه به صنعت و ميزان پيشرفت فناوري موجود در هر شركت متفاوت خواهد بود. بيشتر شركت ها به دنبال افرادي هستند كه حداقل داراي مدرك دانشگاهي در رشته هاي علوم كامپيوتر، مهندسي كامپيوتر يا ساير مدارك مهندسي، به ويژه براي افرادي كه داراي مدرك كارشناسي ارشد اين رشته ها هستند.

 


 

دامنه حقوقي اين رشته از ۹۰ هزار دلار تا ۱۴۵ هزار دلار است.

۵)مشاور حقوقي

در صنعتي پر از سردرگمي قانوني و نظارتي، مسائل مربوط به حريم خصوصي و اساسنامه حمايت از مصرف كننده و همچنين درگيري هاي احتمالي در مورد مالكيت معنوي كه براي تهيه كد و الگوريتم ها استفاده مي شود نياز به مشاور حقوقي صنعت بلاكچين را زيادتر كرده است. وكلاي Blockchain نيازي به دانش برنامه نويسي ندارند، اما اين وكلا بايد درك عميقي از فن آوري و فرآيندهاي توسعه بلاك چين داشته باشند تا بتوانند بهتر از كارفرمايان خود در برابر مشكلات قانوني محافظت كنند.

 


 

دامنه حقوقي اين شغل از ۱۰۰ هزار دلار تا ۱۹۰ هزار دلار است

 


۶) مهندس طراح وب سايت front end

تجربه برنامه نويسي براي اين شغل الزامي است و مهارت هاي رابط  UX / UI و درك درست از آن ها مهمترين حرفه هايي است كه اين مهندس بايد داشته باشد. زبانهاي برنامه نويسي خاص بسته به شركت و پلتفرم آن دارد، اما به طور كلي مهندسان front end بلاك چين نياز به فن آوري هاي ledger و زبان هاي برنامه نويسي مانند JavaScript ، Angular و Redux و همچنين HTML و CSS دارند.

 


دامنه حقوقي اين شغل ۷۰ هزار دلار تا  ۱۲۵ هزار دلار است.

 


۷)مدير انجمن

بخش اصلي بازاريابي و پشتيباني مشتري به عهده مديران انجمن blockchain است. حضور كارفرمايان در رسانه هاي اجتماعي، انجمن ها و ساير رسانه هاي اينترنتي و همچنين توليد محتواي مناسب براي پاسخ به سوالات مكرر مشتريان است از ويژگي هاي حرفه اين افراد است.

 


 

دامنه حقوقي اين شغل از ۳۵ هزار دلار تا ۹۵ هزار دلار است.

 


۸)طراح فناوري

نقشي كه نياز به تخصص فني و همچنين شناخت روانشناسانه از عملكرد انسان ها دارد، طراحان فناوري blockchain مسئول اجراي نهايي تا انتهاي راه حلهاي هر بلاك هستند. طراحان فناوري در بحث هاي گسترده در مورد چگونگي پياده سازي فناوري ها شركت مي كنند و اغلب به عنوان نماينده شركت براي مشتريان نوع خدمات را توضيح مي دهند. دانش و تجربه در زبان هاي برنامه نويسي مورد نياز براي توليد برنامه هاي blockchain از لزومات حرفه طراحان است.

 


دامنه حقوقي  طراحان فناوري از ۱۰۰ هزار دلار تا ۱۶۰ هزار دلار است.

 


۹)تحليل گر كسب و كار

با استفاده از ابزارهاي علم داده و تجزيه و تحليل تجارت، تحليلگران كسب و كار ميزان كارايي محصولات مبادلات در بلاك چين را مورد بررسي قرار مي دهند. اين افراد همچنين روند بازار را نظارت و بررسي مي كنند تا بهترين راهكار را براي جذب كاربر بيشتر براي شركت توصيه كنند. دانش عميق در مورد ابزارهاي تجزيه و تحليل داده ها و زبان هاي برنامه نويسي، مانند پايتونPython، ضروري است.

 


 

دامنه حقوقي اين شغل از ۸۰ هزار دلار تا ۱۰۵ هزار دلار است.

 


منبع:۹ فرصت شغلي حوزه بلاك چين در سال۲۰۲۰


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/12/17 ساعت: ۱۶ توسط:armoo :

چه زماني استخراج بيت كوين به اتمام مي رسد؟

طبق آمار تعداد بيت كوين هاي استخراج شده به بيش از ۱۸ ميليون رسيده است. تعداد كلي ارز ديجيتال بيت كوين ۲۱ ميليون اعلام شده و اين تعداد استخراج اين نويد را به ما مي دهد كه تنها ۳ ميليون بيت كوين براي استخراج باقي مانده است. طبق آماري كه توسط Chainalysis منتشر شده است تعداد ۴ ميليون از بيت كوين ها گم شده است و امكان بازگشت آن ها نيز وجود دارد .

 


بيت كوين از بسياري از جهات همانند طلا است. بايد طلا را از زمين و بيت كوين را از طريق دستگاه هاي ديجيتالي استخراج كرد.  پيوند با اين فرآيند تصريح شده توسط بنيانگذاران بيت كوين است كه مانند طلا، ارز ديجيتال نيز بايد يك عرضه محدود داشته باشد. زماني كه استخراج بيت كوين به اتمام برسد عملا كار دستگاه هاي ديجيتالي خاتمه خواهد يافت مگر آنكه پروتكل بيت كوين تغيير كند تا امكان بيشتري براي عرضه فراهم شود.

 


تأثير عرضه محدود بيت كوين بر معدنچيان 

 

موضوع به اتمام رسيدن ارز هاي ديجيتال هميشه يك موضوع پر بحث ميان استخراج كنندگان يا به اصطلاح معدنچيان بوده است. طبق گفته محققان ۱۴ مي امسال بايد منتظر هاوينگ بيت كوين باشيم. اما هاوينگ چيست؟ با وقوع هاوينگ پاداش هر بلاك از ۱۲.۵ بيت كوين به ۶.۲۵ بيت كوين كاهش خواهد يافت.  هر ۴ سال يك بار ميزان پاداش براي حل معادله هر بلوك را محدود مي كنند پاداش براي هر بلوك معدن از ۵۰ به ۲۵ BTC اوليه و نيمه دوم سال ۲۰۱۶ كه شامل كاهش بيشتر در پاداش بلوك بود  به ۱۲.۵ BTC رسيد. اين محدوديت تأثير بسيار زيادي بر روند به اتمام رسيدن تعدا بيت كوين هاي استخراج نشده دارد. با اين حال ، شايان ذكر است كه بيش از ۱۰۰ سال ديگر زمان خواهد بود تا شبكه بيت كوين آخرين سكه خود را استخراج كند. كاهش چشمگير  اندازه پاداش براي حل معادله هر بلاك ممكن است به اين معنا باشد كه روند معدنكاري قبل از مهلت ۲۱۴۰ تغيير خواهد كرد و اين به دليل محدوديت هايي است كه مديران اين ارز ديجيتال بر آن قرار مي دهند.

 


تغيير روند استخراج

 

پروتكل هاي جديد ، روش هاي جديد ثبت و پردازش معاملات و هر تعداد ديگر عوامل ممكن است بر روند معدن مي تواند تأثير بگذارد. بايد ديد مديران اين ارز ديجيتال چه تصميمي را براي ۳ ميليون بيت كوين باقي مانده مي گيرند. هر چه زمان مي گذرد رقابت بر تعداد استخراج بيت كوين به سرعت افزايش مي يابد كه اين مي تواند بر روند استخراج تأثيرات زيادي را بگذارد، براي مشاهده اين تغييرات و قوانين جديد بايد منتظر ماند.

 


علت نرخ رشد بيت كوين چيست؟

 

منطق احتمالي افزايش قيمت بيت كوين ريشه در عرضه محدود آن دارد. كارگران معدن مجبور خواهند شد براي جبران خسارت، نرخ فروش BTC خود را افزايش دهند. به همين علت است كه هر چه بيشتر مي گذرد قيمت هر بيت كوين با رشد بسيار زيادي روبه رو مي شود.

 


كلام آخر

 

ورود به دنياي ارز هاي ديجيتال و سرمايه گذاري در آن نيازمند داشتن اطلاعات بسيار زيادي است كه از قبل بايد آن ها را مطالعه كرده باشيد. ميزان ارزش هر بيت هر چند با نواساناتي رو به رو است اما روند رو به رشدي را طي ۱۰ سال اخير در پيش داشته است و سرمايه گذاران زيادي را مجاب به وارد شدن در اين زمينه كرده است. همانطور كه در بالا اشاره شده است هر چند سال بر پاداش حل معادله هر بلوك يعني هر سكه اي كه توليد مي شود محدوديت هايي قرار مي دهد و اين كار استخراج را براي تازه واردان به مراتب سخت تر مي كند و البته در آمد افرادي كه از مدت ها پيش شروع به استخراج كرده اند و سكه هاي خود را نگه داري كرده اند را بسيار بيشتر مي كند.

 


منبع:چه زماني استخراج بيت كوين به اتمام مي رسد؟


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/12/14 ساعت: ۱۵ توسط:armoo :

پيشبيني قيمت بيت كوين در سال ۲۰۲۰

در واقعيت، هيچ كس نمي تواند آينده بيت كوين را پيش بيني كند، اما اگر بتوانيم، همه ميلياردر مي شويم. در دنياي ارز هاي ديجيتال قيمت ها دچار نوسانات بسيار شديد است. اين بدان معني است كه ارزش يك بيت كوين مي تواند به سرعت بالا يا پايين بيايد، علت اين نوسانات اما مي تواند مربوط به عوامل طبيعي همچون وجود بيماري هاي شايع تا عواملي همچون تحريم و منع قانوني يك سري از كشور ها از خريد و فروش ارز هاي ديجيتال باشد. هنگام پيش بيني ارزش آتي ارز هاي رمز پايه، بهتر است به حوادث دنياي واقعي نگاه كنيم. اين مي تواند شامل پيشرفت فناوري، ابزار مدرن تكنولوژي، مشاركتهاي جديد سياسي يا حتي قوانين و مقررات كشور ها باشد. بهتر است قبل از آغاز سرمايه گذاري تحقيقات لازم را در مورد ارز ديجيتال داشته باشيد و از افراد با تجربه همچون مشاوران تلفني كمك بگيريد.

 


بنابراين، اكنون كه مي دانيد هنگام تحقيق در مورد پيش بيني هاي انجام شده در بيت كوين چه چيزي را بايد در نظر بگيريد، در اين بخش از مقالات آرموو قصد داريم برخي از پيش بيني هاي كه اشخاص و يا سايت هاي معتبر جهاني راجع به آينده بيت كوين در سال ۲۰۲۰ انجام داده اند را تحليل كنيم.

پيش بيني قيمت بيت كوين در سال ۲۰۲۰

مك آفي McAfee

اولين پيش بيني بيت كوين كه مي خواهيم در مورد آن به شما بگوييم توسط جان مك آفي، خالق نرم افزار ضد ويروس محبوب McAfee  منتشر شده است. مك آفي با پش بيني هاي ديوانه كننده اي كه در توييتر خود منتشر ميكند بسيار شهرت پيدا كرده است. او در سال ۲۰۱۷،  اظهار داشت كه بيت كوين در سال ۲۰۲۰ به ۵۰۰۰۰۰ دلار مي رسد.  مك آفي بعد از مدتي پيش بيني قيمت بيت كوين خود را در سال ۲۰۲۰ به ۱ ميليون دلار افزايش داد.

 
اگر قيمت بيت كوين به ۱ ميليون دلار در سال  ۲۰۲۰ برسد، ارزش بيت كوين هاي استخراج شده را به ۱۵ تريليون دلار مي رساند.

 
تام لي Tom Lee

پيش بيني قيمتي بيت كوين در سال ۲۰۲۰ كه مي خواهيم راجع به آن صحبت كنم توسط يك تحليلگر به نام تام لي منتشر شده است. لي براي سازمان تحقيقاتي cryptocurrency Fundstrat كار مي كند و به دليل بحث در مورد پيشبيني قيمت بيت كوين در تلويزيون شهرت پيدا كرده است. لي معتقد است كه قيمت بيت كوين در سال  ۲۰۲۰   به   ۹۱،۰۰۰    دلار ارزش خواهد رسيد. او با استفاده از تجربه اي در ۱۰ اخير راجع به ارز هاي ديجيتال بدست آورده است پيش بيني اش را بر اساس روند كلي نمودار رشد بيت كوين منتشر كرده است.

 


اوساتو آوان-نومايو Osato Avan-Nomayo

 

پيش بيني قيمت بعدي بيت كوين در سال ۲۰۲۰ كه مي خواهيم راجع به آن صحبت كنيم واقعاً جالب است كه توسط تحليلگر اوساتو آوان-نومايو از Bitcoinist انجام شده است. تجزيه و تحليل او پيش بيني مي كند كه ارزش بيت كوين در سال ۲۰۲۰ حداقل به ۲۰،۰۰۰ دلار خواهد رسيد.


فران استرانجر Fran Strajnar

در اين پيش بيني Fran Strajnar معتقد است كه قيمت بيت كوين تا سال ۲۰۲۰ به سطح ۲۰۰،۰۰۰ دلار خواهد رسيد.


كلام آخر

اگرچه بيت كوين از نظر سرمايه گذاري بازار، شهرت و استفاده در دنياي واقعي ارز هاي رمزنگاري شده شماره يك است، اما سطح عملكرد معاملات آن در واقع كاملاً ضعيف است. در حقيقت بسياري از ارزهاي رمزنگاري ديگر نيز وجود دارند كه روند معاملاتشان سريعتر، ارزان تر و مقياس پذير تر هستند. حدودا ۱۰ دقيقه طول مي كشد تا يك معامله در شبكه بيت كوين تأييد شود اين در حالي است كه ساير سكه ها مانند اتريوم مي توانند معاملات را در حدود ۱۶ ثانيه تأييد كنند. اما نكته قابل توجه در مورد ارز ديجيتال بيت كوين آن است كه در چند سال اخير با روند رو به رشد قيمتي همراه بوده و توانسته از ساير ارز هاي رمز نگاري شده پيشي بگيرد و محبوب ترين ارز رمز پايه شناخته شود.

منبع:پيشبيني قيمت بيت كوين در سال ۲۰۲۰


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/12/13 ساعت: ۱۶ توسط:armoo :

آموزش خريد ارز ديجيتال بيت كوين در ۳ مرحله

بيت كوين امروزه بيش از هر زمان ديگري در صدر اخبار است. به لطف بالا رفتن قيمت هاي ارز يجيتال بيت كوين و افت نواسان قيمتي در آن، همه سرمايه گذاران علاقه مند هستند كه نحوه خريد و فروش بيت كوين را ياد بگيرند و به گونه اي وارد بازار بورس ارز هاي ديجيتال شوند. اين نوع از سرمايه گذاري به نظر يك سرمايه گذاري ريسكي مي آيد اما با توجه به رشد ارز ديجيتال بيت كوين در چند سال اخير به نظر منطقي مي آيد. اما از چه سايت ها و يا صرافي هايي مي توانيد ارز ديجيتال بيت كوين را خريداري و يا به فروش برسانيد؟ در اين بخش از مقالات آرموو با ما همراه باشيد تا پاسخ اين سؤال را بهتر و بيشتر درك كنيد.

 


راهنمايي سريع

اينها نكاتي اصلي هستند كه هنگام خريد بيت كوين بايد بدانيد:

 


يك كيف پول بيت كوين آفلاين نصب كنيد و رمز عبور قوي براي محافظت از آن تنظيم كنيد.

اگر مي خواهيد بر معملات خود كنترل داشته باشيد يك حساب كاربري در Coinbaseو پلت فرم معاملاتي آن يعني Coinbase Pro  تنظيم كنيد.

درگاه پرداخت معتبري را براي خود انتخاب كنيد

 


مرحله اول: كيف پول خود را انتخاب كنيد

از “كيف پولهاي” ديجيتالي براي ذخيره بيت كوين استفاده كنيد تا در هر زمان كه مي خواهيد آنها را خرج كنيد يا آنها را با ارز ديگري مبادله كنيد. كيف پول ها از نظر ويژگي  سيستم عامل هايي كه مي توان از آنها استفاده كرد و به لحاظ امنيت تفاوت هايي دارند ، بنابراين مهم است كه كيف پولي را انتخاب كنيد كه براي شما و نوع سرمايه گذاري اي كه مي خواهيد انجام دهيد مفيد باشد.

 


Exodus يك برنامه رايگان است كه با پشتيباني از تعدادي از ارزهاي رمزپايه، از جمله بيت كوين براي استفاده  تجارت داخلي و مبادلات مي توان از آن استفاده كرد.

 


Mycelium يك كيف پول محبوب براي موبايل است كه به دليل سازگاري با فناوري پيشرفته تر، مانند كيف پول هاي سخت افزاري  Trezor داراي امنيتي فوق العاده است.

 


 

توجه: اگرچه يك كيف پول آنلاين براي خريد اول بيت كوين مناسب است، اما اگر به دليل تجارت يا افزايش ارزش ارز ديجيتال نياز به محافظت حداكثر از كيف پول خود داريد، حتما آن را به كيف پول سخت افزاري متصل كنيد.

 


مرحله دوم: پلتفرم تجارت خود را براي خريد و فروش بيت كوين انتخاب كنيد

شناخت صرافي هاي معتبر زيادي وجود دارند كه مي توان ارز هاي ديجيتال را در آن ها خريد يا فروش كرد، به طور مثال coinbase از بهترين نمونه هاي آن است. برخي از سايت ها در ايران نيز به عنوان مكاني براي مبادلات ارز ديجيتال شناخته مي شوند كه مي توان در ان ها خريد و فروش را انجام داد. بهتر است قبل از انجام هر كاري تنها با استفاده از مشاوران تلفني بهترين راه حل را براي خريد و فروش ارز ديجيتال پيدا كنيد.

 


مرحله سوم: درگاه پرداخت خود را انتخاب كنيد

 

انتخاب يك درگاه معتبر براي خريد و فروش ارز هاي ديجيتال يكي از اركان اصلي در دنياي بورس ارز هاي ديجتال است. در چند سال اخير با توجه به هك شدن يك سري از درگاه هاي پرداخت سرمايه گذاران نمي توانند به درگاه هاي ظرداختي اعتماد كنند. coinpayments، bit pay، blockchain.info از نمونه هاي معتبر و ايمن درگاه هاي پرداخت هستند.

منبع:آموزش خريد ارز ديجيتال بيت كوين در ۳ مرحله


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/12/12 ساعت: ۱۶ توسط:armoo :

۷ نمونه از بهترين كيف پول هاي بيت كوين در سال۲۰۲۰

ارز ديجيتال بيت كوين با روند رو به رشدي كه در چند سال اخير در پيش گرفته است، توانسته نظر افراد زيادي را به خود جلب كند و آن ها را مشتاق به سرمايه گذاري در زمينه ارز هاي ديجيتال كند.  كارشناسان ارز هاي ديجيتال استدلال مي كنند كه استفاده از بيت كوين ايمن تر بوده و به دليل آنكه دولت ها و اورگان ها نمي توانند بر آن نظارت مستقيم و يا حتي غير مستقيمي داشته باشند حريم شخصي افراد نسبت به ارز هاي سنتي بهتر رعايت مي شود.  قبل از وارد شدن به دنياي سرمايه گذاري بهتر است همه جوانب ارز هاي ديجيتال، از استخراج تا خريد و فروش آن را مورد بررسي قرار دهيد و اطلاعات دقيقي از آن داشته باشيد.

 

 

 

در قدم اول بايد خطرات و تمام نكات حساس مربوط به ارز ديجيتال بيت كوين را بررسي كنيد و يا از افراد معتبر مشاوره تلفني بگيريد سپس گام هاي بعدي خود را با اطمينان خاطر بيشتر برداريد. در اين بخش از مقالات آرموو نگاهي داريم به كيف پول هاي معتبر و مطمئني كه براي ارز ديجيتال بيت كوين در سال ۲۰۲۰ استفاده مي شوند.

 


كيف پول هاي ارز ديجيتال در دو نوع سخت افزاري و نرم افزاري وجود دارند كه در اينجا بهترين نمونه هاي آن را بيان كرده ايم:

 


۱) Coinbase

كوين بيس يكي از محبوب ترين كيف پول ها براي ارز ديجيتال بيت كوين است.

 


پشتيباني مطمئن از ارز هاي ديجيتالي همچون بيت كوين، اتريوم، ريپل و لايت كوين

سرعت بسيار زياد در انتقال ارز ديجيتال

سهولت استفاده از آن براي كاربران تازه وارد

امنيت بسيار فوق العاده

حتما بخوانيد:از خريد سخت افزار تا نصب نرم افزار استخراج ارز ديجيتال

 


 

 


۲)Trezor

بستر بسيار امن به براي انتقال و يا ذخيره ارز هاي ديجيتال شما است.

 


دسترسي راحت به ارز ديجيتال به وسيله تلفن همراه و رايانه

حفاظت و مديريت رمز عبور شما ودستگاه تأييد اعتبار دو عاملي

پشتيباني از رمز عبور فراموش شده و امكان بازگردادن آن(هر چند توصيه مي شود هيچگاه رمز عبور خود را فراموش نكنيد)

۳) Electrum 

يكي از بهترين كيف پول هاي نرم افزاري است كه هم اكنون براي Windows ، Mac OS X ، Linux ، Python و Android در دسترس است.

 


قابليت متصل شدن به كيف پول هاي سخت افزاري

قابليت نصب و راه اندازي سريع بر رايانه

۴) Blockchain

بهترين نمونه كيف پول هاي معتبر براي ارز ديجيتال بيت كوين است. كيف پول Blockchain به لحاظ كابردي شبيه Coinbase عمل مي كند  و مي توانيد در بيش از ۳۵ كشور جهان به طور مستقيم از طريق يك پلتفرم معتبر ارز ديجيتال را انتقال دهيد.

 


براي ايمن نگه داشتن كيف پول، Blockchain توصيه مي كند تا سه ويژگي امنيتي مهم را در حساب خود تكميل كنيد: تأييد صحت ايميل، تأييد هويت دو عاملي و عبارت امنيتي پشتيباني.

۵) Robinhood

Robinhood به عنوان يك بستر معاملات سهام آزاد شروع به كار كرد و گسترش يافت تا پشتيباني از ساير سرمايه گذاري ها، از جمله ارزهاي رمزنگاري مانند بيت كوين را شامل شود.

 


علاوه بر قابليت كيف پول از آن به عنوان بستري براي مبادله ارز هاي ديجيتال مي توان استفاده كرد

قابليت اتصال به گوشي موبايل و رايانه

به اعتقاد بعضي از كارشناسان كيف پول رابين هود به لحاظ امنيتي اعتباري ندارد

۶) Exodus

Exodus يك كيف پول نرم افزاري مانند Electrum است، اما استفاده از آن بسيار ساده تر و شهودي تر است. همچنين مي توانيد مستقيماً در برنامه ارز هاي ديجيتال را نيز تبادل و ذخيره كنيد.

 


امكاناتي كه در Exodus امنيت را افزايش مي دهد، رمزگذاري خصوصي و ساير ابزارهاي امنيتي مفيد است كه امكان هك شدن شما را بسيار كم مي كند.

۷) Mycelium

Mycelium يك اپليكيشن كيف پول مخصوص بيت كوين است كه نسخه هاي Android و iPhone در آن موجود است.

 


استفاده از آن كمي پيچيده است اما به لحاظ امنيت داراي اعتبار بيشتري است.

 


منبع:۷ نمونه از بهترين كيف پول هاي بيت كوين در سال۲۰۲۰


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/12/11 ساعت: ۱۶ توسط:armoo :

از خريد سخت افزار تا نصب نرم افزار استخراج ارز ديجيتال

استخراج ارز ديجيتال يا ماينينگ فرآيندي است كه در آن افراد استخراج كننده (ماينر) قدرت پردازش دستگاه هاي استخراج خود را در اختيار شبكه قرار مي دهند تا در تراكنش هاي شبكه تأييد شود و به ازاي اين عمل سكه جديد دريافت مي كنند كه همان ارز ديجيتال است. استخراج ارز ديجيتال تنها به وسيله حل معادلات پيچيده رياضي ممكن است، كه تنها سخت افزار ها بسيار پيشرفته مي توانند آن را انجام دهند.

آيا نياز به مشاوره كاوش و استخراج ارز ديجيتال داريد؟؟

سخت افزار هاي استخراج ارز ديجيتال:
براي شروع استخراج ارز ديجيتال نياز داريد كه دستگاه سخت افزار آن را تهيه كنيد. اين سخت افزار نياز به به يك نرم افزار كامپيوتري نيز دارد. هزينه هاي سخت افزار هاي استخراج بسته به ميزان برق مصرفي شان و سرعت در پردازش حل معادلات براي توليد ارز ديجيتال، متغير خواهد بود. انواع دستگاه هاي سخت افزار شامل: CPU، كارت گرافيك GPU، antminer، avalonminer و … است. از معايب اين دستگاه ها ميزان برق مصرفي بسيار بالا، گرمايش دستگاه و سر و صداي آن ها است. اين دستگاه ها هر كدام شان با توجه به قدرت پردازش شان در تحليل بلاك ها و حل معادلات بسيار پيچيده رياضي در هر ثانيه كاربرد هاي متفاوتي دارند.

نرم افزار هاي استخراج ارز ديجيتال:
زماني كه سخت افزار يا همان دستگاه استخراج ارز ديجيتال را خريداري كرديد بايد يك نرم افزار بر سيستم خود نصب كنيد تا عمليات استخراج تكميل شود. نرم افزار هاي در واقع رابط هايي هستند كه اطلاعاتي راجع به نوع عملكرد و در آمد حاصل از پردازش هاي دستگاه سخت افزار را در اختيار ماينر ها (استخراج كنندگان) قرار مي دهند.انواع نرم افزار هاي استخراج ارز ديجيتال شامل: easy miner، multiminer ، bitminter، GUI miner، BFGMiner، BTCMiner است.

آلودگي صوتي دستگاه هاي استخراج كننده:
بايد گفت دستگاه هاي استخراج با سر و صداي بسيار زيادي همراه هستند، كه همين موضوع نگه داري آنان را با مشكل روبه رو مي كند. با توجه به اينكه دستگاه ها هنگام پردازش و حل معادلات پيچيده در هر ثانيه بسيار گرم مي شوند بايد از دستگاه هاي خنك كننده اي براي آنان استفاده كرد كه همين مورد بر ميزان سرو صداي آنان مي افزايد. با وجود اين ميزان از آلودگي صوتي نگه داري دستگاه هاي استخراج در منزل نمي تواند نظري منطقي باشد مگر آنكه در كمد ها و محفظه هاي پوششي نگه داري شوند.

اينترنت مصرفي دستگاه هاي استخراج كننده:
دستگاه هاي استخراج بايد به مودم وصل باشند و ميزان مصرف اينترنت براي آن بسيار مناسب است و جاي نگراني اي ندارد. اين دستگاه ها با كابل LAN به اينترنت وصل مي شود. سرعت اينترنت تأثير آنچناني بر ميزان سرعت پردازش و حل معادلات پيچيده ندارد اما بهتر است كه از اينترنت پر سرعت براي اين دستگاه ها استفاده شود.

ميزان برق مصرفي براي دستگاه هاي استخراج كننده:
برق مصرفي هر خانه ۱۵ آمپر است و برق مصرفي اين دستگاه ها حدودا ۷ آمپر است كه به همين خاطر استفاده از يك دستگاه استخراج در يك خانه ممكن است. استفاده از كابل محافظ برق نيز يكي از الزامات براي دستگاه هاي استخراج كننده است.

 


از نكات مهمي كه بايد هنگام نصب و راه اندازي دستگاه بدانيم آن است كه بايد به صورت روزانه آن ها را چك كنيم تا در صورت بروز خطا و مشكل به سرعت آن ها را برطرف كنيم. مشاوره در اين زمينه مي تواند از استرس ما نسبت راه اندازي و اجراي دستگاه كم كند تا با خيال راحتر عمليات استخراج را آغاز كنيم و و سرمايه گذاري مطمئني را در اين زمينه به اجرا در آوريم.

با مشاوره تلفني آرموو تمام سؤالاتت رو در زمينه كاوش و استخراج ارز هاي ديجيتال بپرس و مشكلاتت رو در كمترين زمان برطرف كن

 


منبع:از خريد سخت افزار تا نصب نرم افزار استخراج ارز ديجيتال


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/12/4 ساعت: ۱۰ توسط:armoo :

چند اصطلاح جالب در ارز هاي ديجيتال

سرمايه گذاري در ارز هاي ديجيتال سال هاي است كه ذهن افراد را مشغول به خود كرده است. همانند بازار هاي سهام و بورس بازار ارز ديجيتال نيز داراي اصطلاحاتي است كه بهتر از قبل با آن آشنايي كامل داشته باشيد تا بتوانيد با ديد بهتري اين بازار را مورد تحليل و بررسي قرار دهيد. در اين بخش از مجله آرموو نگاهي داريم به چند نمونه از اصطلاحات جالب و پر كاربرد در ارز هاي ديجيتال:

 


آيا نياز به مشاوره كاوش و استخراج ارز ديجيتال داريد؟؟

 


۵۱% Attack
اگر بيش از نيمي از توان رايانه در يك شبكه توسط يك نفر منفرد يا يك گروه از افراد انجام شود ، يك حمله ۵۱٪ در حال انجام است.

FOMO 
حس از دست دادن و ترس در فروش و يا نگه داري ارز ديجيتال را فومو مي گويند. احساس غافلگيرانه اي كه بايد وقتي قطار شروع به افزايش سرعت كرد، به قطار برويد.Fear of missing out

ALT COIN
هر ارز رمز پايه اي غير از بيت كوين و اتريوم را آلت كوين مي گويند.

Pump And Dump
هر خبري كه باعث افزايش و كاهش نرخ ارز هاي ديجيتال شود، PND  مخفف  آن است.

Whale
افرادي كه سرمايه گذاري هاي بسيار كلان در ارز هاي ديجيتال مي كنند.

HODL
تاكيد بر نگهداري ارز هاي ديجيتال و به فروش نرساندن آن ها.

Token
اشاره به افرادي كه روي “ارز” پروژه هاي غير متمركز و شبكه هاي غير شخصي شان يا قرار داد هاي هوشمند كه در شبكه اتريوم ساخته شده است كار مي كنند.

ATH
زماني كه هر كدام از ارز هاي ديجيتال ركورد جديدي را به لحاظ ارزشي مي زنند. مقدار اتر كه براي هر واحد گاز در معامله صرف مي شود. آغازگر معامله قيمت گاز معامله را انتخاب و پرداخت مي كند. معاملات با قيمت بنزين بالاتر توسط شبكه اولويت دارند. All Time High بالاترين قيمتي كه توسط ارز هاي ديجيتال به دست آمده.

ATL
كمترين ارزشي كه تاكنون از هر ارز رمز ديجيتال بدست آمده. All Time Low

ROL
زماني كه پولي كه سرمايه گزاري كرده ايد به سود دو برابر مي رسد.

Stable coin
ارز رمزپايه اي با نوسانات بسيار كم، كه مي تواند براي تجارت و سرمايه گزاري انتخاب شود.

Bear /Bearish
اين كلمه از افراد فعال در وال استريت آمده است و از واژه خرس به منظور  كاهش نزولي يك دارايي اشاره مي شود.

 Bull / Bullish
از واژه گاو به منظور افزايش صعودي يك دارايي اشاره مي شود كه بايد گفت اين نام نيز افراد فعال در وال استريت آمده است.

آيا از ۵ قدم مهم براي استخراج ارز هاي ديجيتال اطلاع داريد؟؟

Bag
زماني كه هر ارز مز پايه اي را به مقدار زياد نگه داريد شما يك سبد ارز رمزه پايه داريد.

Atomic swap
راهي كه به مردم نشان مي دهد به جاي خريد و فروش ارز هاي ديجيتا آن را در بازار مبادله كنند.

Cap
سرمايه گذاري كوتاه مدت در بازار.

Confirmed
وقتي يك معامله توسط شبكه مورد تأييد قرار مي گيرد و شبكه اي به شبكه ديگر متصل مي شود.

Decryption
تبديل متن رمز نگاري شده به اعداد و جملاتي كه هوش انساني آن را درك كند و به نظرش ساده بيايد.

Deflation
زماني كه تقاضا براي يك ارز رمز نگاري شده خاص كاهش مي يابد و قيمت آن با كاهش نزولي همراه مي شود.

Depth chart
در اين نمودار درخواست هاي خريد و فروش به صورت دقيق و آناليز شده نمايش داده مي شود.

Double Spend
زماني كه فرد ارز ديجيتال خودش را در دو  كيف پول مختلف قرار مي دهد.

DYOR
به معناي آن است كه تحقيقات لازمه در مورد ارز هاي ديجيتال را خودتان انجام دهيد و به گزارشات ديگران اعتنايي نكنيد.  do your own research.

Air drop
اين يك كارزار بازاريابي است كه به توزيع سريع يك ارز رمزنگاري از طريق جمعيتي از مردم اشاره دارد.

 Burned
اگر هر سكه اي در ارز شبكه ساخته نشود مي گويند سوخته شده است.

Cold Storage
اصطلاح ديگري براي كيف پول هاي كاغذي.

FA
آناليز هاي اساسي در ارز هاي رمز نگاري شده

Fiat
اشاره به پول هايي كه توسط دولت ها مناقصه قانوني شناخته مي شود، همانند دلار و پوند و يورو.

 Fud
به معناي عدم قطعيت، شك و ترس در سرمايه گذار.

Moon
اصطلاحي كه براي افزايش قيمت ارز هاي ديجيتالي استفاده مي شود به طور مثال زماني كه مي گويند bitcoin is mooning  يعني ارز بيت كوين، قيمت رو به بالايي را در پيش گرفته است.

Peer to peer
در يك ارتباط همتا به همتا ، دو يا چند كامپيوتر با يكديگر يك شبكه تشكيل مي دهند بدون اينكه شخص ثالثي به عنوان واسطه ميان آن ها قرار گيرد. اصطلاحانه به آن P2P نيز گفته مي شود.

RECT
اصطلاح عاميانه براي معناي تخريب شدن، اصطلاحي كه براي توصيف ضرر  در يك تجارت استفاده مي شود.

 Seed
نقطه آغاز، يعني زماني كه شناسه كيف پول خود را دريافت مي كنيد. اين شناسه بسيار باارزش است و بايد از آن به خوبي و كاملا مخفيانه نگه داري شود.

 Test Net
زماني كه فرد ماينر يك نسخه جديدي از بلاك  ها را پيدا مي كند و به صورت آزمايشي آن را تست مي كند.

 Timestamp
زماني كه معامله اي در حال اجرا است و نشانه از گردآوري بخشي از ارز هاي رمز نگاري شده در آن است.

Pool mining
اگر جامعه ماينر ها (استخراج كنندگان) را به معدن كاران تشبيه كنيم مي توان گفت استخر هاي استخراج، معدن گروه هايي از معدن كاران اند كه موافقت مي كنند قدرت پردازش دستگاه هاي خود را براي استخراج در يك مكان به اشتراك بگذارند.

Group mining
اصطلاح ديگري براي استخر هاي استخراج.

Nice hash
بازاري است كه در آن مي توانيد قدرت پردازش نرم افزار ارز ديجيتال را خريد و فروش كنيد.

Hash rate
يا همان نرخ هش را مي توان به عنوان سرعتي كه يك دستگاه استخراج در حل معادلات بلوك ها دارد تعريف كرد.

  Hard cap
در هنگام ارائه اولين سكه هايي كه از دستگاه استخراج توليد مي شود مي توان يك درپوش بر آن بگذاريد زيرا اين مبلغ تمام آن چيزي است كه در نظر داشته ايد و در همين نقطه مي خواهيد استخراج را متوقف كنيد.

JOMO
به معناي لذت از دست از دادن joy of missing out

Oracles
نماينده اي كه اطلاعات بلاك را بدست اورده و تحت شرايط تصميم مي گيرد كه ان را شبكه بلاك چين انتقال دهد.

با مشاوره تلفني آرموو تمام سؤالاتت رو در زمينه كاوش و استخراج ارز هاي ديجيتال بپرس و مشكلاتت رو در كمترين زمان برطرف كن

منبع:چند اصطلاح جالب در ارز هاي ديجيتال


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/12/3 ساعت: ۱۴ توسط:armoo :

برترين ارز هاي ديجيتال چه هستند؟

ارز ديجيتال به نوعي ارز گفته مي شود كه بر پايه علم رمزنگاري ايجاد شده است، اين ارز  تنها به صورت ديجيتالي و الكترونيكي در دسترس است و فرم فيزيكي از آن موجود نمي باشد. بيش از ۱۰۰۰  نوع ارز ديجيتال در بازار الكترونيك وجود دارد كه معروف ترين آن ها بيت كوين است. ارز هاي ديجيتال تنها از طريق كامپيوتر و گوشي هاي موبايل و كيف پول هاي الكترونيكي در دسترس قرار مي گيرند و يا مبادله مي شوند.

 


آيا نياز به مشاوره كاوش و استخراج ارزهاي ديجيتال داريد؟؟

 


Bitcoin price (1  بيت كوين
بيت كوين در سال ۲۰۰۹ و توسط فردي به نام ساتوشي ناكاموتو ابداع شد. بيت كوين نوعي ارز ديجيتال است كه بدون نياز به واسطه(بانك) و از طريق كاربر به كاربر در شبكه بلاگ چين مي تواند انتقال پيدا كند.

Ethereum price (2  اتريوم
اتريوم براي اولين بار در سال ۲۰۱۳ توسط ويتاليك بوترين ساخته شد. علاوه بر استخراج ارز ديجيتال در آن مي توان از قرار داد هاي ديجيتالي نيز استفاده كرد. اتريوم فضايي را ساخته است كه بدون نياز به هيچ بانك، شركت و يا شخص ثالثي مي توان ارز هاي ديجيتالي خود را از حسابي به حساب ديگر انتقال داد.

XRP price (3 ريپل
يك ارز ديجيتال مستقل است كه در جهت دستيابي به تسويه سريع براي حساب هاي بين بانكي بسيار مؤثر است.

Bitcoin Cash price (4 بيت كوين كش
از ۱ آگوست ۲۰۱۷ توسط راجر ور ابداع شد و اندازه بلوك هاي شبكه بلاگ چين را تا ۸ مگا بايت افزايش داد تا به مقياس فني بيت كوين كمك كند.

Litecoin price (5 لايت كوين
در سال ۲۰۱۱ و توسط چارلي لي ابداع و معرفي شد. تنها تفاوت اين ارز ديجيتال با بيت كوين در محدوديت كوين هاي آن است، در لايت كوين تعداد كوين ها بيشتر از بيت كوين است.

Monero price (6 مونرو
مونرو يك ارز ديجيتالي رمزنگاري شده، ايمن و غير قابل رديابي است كه در سال ۲۰۱۴ آغاز به كار كرد. با مونرو شما كنترل كامل حساب خود را در دست داريد و حريم شخصي تان به گونه اي حفظ مي شود كه هيچ كس ديگري نمي تواند معاملات تان را مشاهده كند.

 


آخرين وضعيت ارز هاي ديجيتال در جهان چگونه است؟
ارز ديجيتال  پديده اي در حال توسعه در كل دنيا است. كشور هاي بسيار زيادي از جمله آمريكا، كانادا، فنلاند، بلژيك و استراليا امكان استفاده از ارز هاي ديجيتال را قانوني اعلام كرده اند اما به دليل ميزان برق مصرفي اين دستگاه افراد معمولي و قشر متوسط جامعه قادر به استفاده از آن نيستند زيرا گراني نرخ برق در اين كشور ها بسيار زياد و سرسام آور است. در خاورميانه و ايران به دليل نرخ پايين انرژي، استفاده از اين دستگاه معقول تر به نظر مي رسد و به همين دليل است كه محبوبيت بسيار زيادي نزد مردم پيدا كرده است هر چند خريد و فروش ارز هاي ديجيتال در ايران همچنان با مشكلات قانوني روبه رو است.

 


كلام آخر:
سال ها است افزايش ارزش ارز هاي ديجيتال مورد توجه همگان قرار گرفته است اما همچنان نمي توان به آن اطمينان خاطر كامل داشت. منع خريد و فروش اين ارز ها در كشور هاي مختلف و مشكلات ديگر آن، ترديد هارا براي سرمايه گذاري در ارز هاي ديجيتال بيشتر مي كند. بهتر است قبل از آغاز سرمايه گذاري بر ارز هاي ديجيتال از مشاوران باتجربه در اين زمينه استفاده كنيد. مشاور ارز ديجيتال فردي با تجربه در زمينه ارز ديجيتال است كه نحوه استفاده از دستگاه هاي استخراج ارز ديجيتال تا نصب نرم افزار و ساخت كيف پول را براي شما توضيح مي دهد و به شما اطلاعاتي دقيقي راجع به نوع دستگاه هاي موجود در بازار، ميزان برق مصرفي شان و مقدار درآمدي كه مي توانند در طول يك ماه داشته باشند را به شما مي دهد.

 


منبع:برترين ارز هاي ديجيتال چه هستند؟


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/11/30 ساعت: ۱۱ توسط:armoo :